středa 1. února 2012

Další srdíčkování a západ slunce

Přeju vám všem krásný mrazivý večer a doufám, že jste ještě nezmrzli Překvapený Tyhle mega mrazy to není nic pro mě, nohy mě zebou jen se podívám na teploměr a každý den je to horší. Dneska ráno bylo -13 a dneska to vypadá ještě hůř už teď je - 8,5 ráno to asi bude zlé.
Abych se od tohohle mrazivého počasí trochu odreagovala pustila jsem se ve velkém do šití srdíčkových chňapek už jsem jich ušila deset a pořád je to ještě málo Smějící se





Konečně jsem taky využila ozdobné stehy na šicím stroji na lemu chňapek to vypadá docela dobře.



A po večerech u televize jsem se pustila do háčkování srdíčkového lemu k nové záclonce na chodbu. Prvně jsem měla v plánu nějaký vyloženě jarní motiv, ale tahle srdíčka se mi moc líbí a záclonka bude celoroční.


A nakonec taky něco z přírody. Dnešní západ slunce focený z okna ložnice. Na procházky venku mi bohatě stačí cesta z práce a do práce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky