sobota 11. února 2012

Vajíčka z tlačeného perníku

Zdravím a přeju mrazivé, ale krásně slunečné sobotní odpoledne :)
Mrzne jen praští, aktuální stav na našem teploměru je -8,3 zato ráno bylo za tuhle zimu u nás zatím nejmrazivější -24 a to už je pořádný mráz a dneska to vypadá, že bude ještě větší!
Nemám zimu ráda a abych si ji aspoň trochu zpříjemnila nechala jsem si vyřezat novou formičku na tlačený perník a tentokrát to je velikonoční vajíčko.


Formička je překrásná a abych ji vyzkoušela tak jsem ve čtvrtek zadělala těsto, včera tlačila až mi oči lezly z důlků a dneska pekla. No a jak to dopadlo vidíte sami.




Forma je hluboká a má nádherný, výrazný reliéf. Tyhle perníčky jsou jenom z medu mouky a koření, jsou hodně voňavé a určené jenom pro dekorační účely, ale už se těším až na Velikonoce napeču tahle vajíčka z jedlého perníku.
Když už jsem v tom tlačení a pečení byla, udělala jsem i pár srdíček. Na Vánoce patřily k nejoblíbenějším a myslím si, že srdíčko je taková celoroční záležitost.


Pár perníčků jsem dala do obchůdku i na Flér tak jestli se Vám líbí můžete nakouknout ;o)
Užijte si krásný zbytek mrazivého víkendu a hlavně nezmrzněte :o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky