úterý 14. února 2012

Ponožky papučky a kocour v koši :))

Tyhle teplé papučky jsem si upletla minulý týden když udeřily mrazy a sotva jsem je dokončila oteplilo se, ale nevadí večer u televize se hodí. Copánkový vzor a nápad jsem čerpala tady, ale jinak jsem pletla klasiku na čtyřech jehlicích. V návodu byly ponožky kotníčkové, ale mě přapadají praktičtější takhle pěkně vysoké. Tak co, taky ještě pletete ponožky, anebo si je raději koupíte? No je pravda, že když spočítám cenu za kvalitní dvojitou přízi s podílem vlny a čas strávený pletením asi by ty koupené vyšly levněji Překvapený






Minulý týden jsem taky trochu pletla z papíru, nízký, docela velký košíček dceři na FIMO a včechno co k tvoření z něho potřebuje. Než jsem ho ale stačila natřít přivlastnil si ho náš kočičák a moc pěkně se mu v něm lenošilo. Teď už je košíček namořený odstínem višňového dřeva a zítra budu lakovat. No a potom se pustím do motání ruliček a pokusím se tomu našemu zvířeti o upletení vlastního pelíšku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky