sobota 23. června 2012

Léto jak má být :))

Krásný sobotní večer vám přeji. Máme za sebou další krásný letní den. Já jsem si dneska ráno trochu přivstala a vypravila se do lesa podívat se jak to vypadá s borůvkami. V posledních několika letech u nás nebyly téměř žádné a po letošních květnových mrazech jsem byla téměř přesvědčena, že se situace bude opakovat.
V lese jsem ale byla docela mile překvapená, ne že by se borůvky daly hrabat hráběmi, ale na koláč a knedlíky bohatě stačí. Za hodinu jsem měla víc jak litr a hurá na přípravu koláče.



Koláč jsem dělala klasický kynutý, s máslovou drobenkou :P





K odpolední kávě chutnal báječně :)


V jednom z minulých článků jsem psala, že mi letos málo pokvete levandule. Některé keříky opravdu moc nepokvetou, ale tenhle se tedy překonal.



Letos mi taky moc pěkně kvete šalvěj, kterou jsem si před léty dovezla z Chorvatska.


Všem vám přeju krásnou slunečnou neděli :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky