sobota 30. června 2012

Levandulové mámení

Krásný horký sobotní podvečer vám přeji. Venku je sice horko k zalknutí, ale je léto a tak je to v pořádku. Dneska jsem poprvé sklízela levanduli. Vždycky sklízím, když se rozvinou první kvítky, ale letos se jí moc nechce. Nevadí, i takhle před rozkvětem nádherně voní a na paličky stačí.
Tohle jsou některé moje keříky, mám jich asi deset, některé kvetou hodně a některé skoro vůbec. Ve výsledku ale můžu říct, že levandulového květu budu mít víc než dokážu spotřebovat.



Z tohoto keříku mám největší radost, je koupený v zahradnictví a květenství má krásně sytou barvu a velké bohaté paličky kvítků.




Z první sklizně jsem umotala čtyři paličky a taky jsem vyrobila trochu levandulového cukru, až nasuším další ještě přidělám aby byla plná sklenička.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky