pondělí 18. června 2012

Všehochuť ze zahrady

Krásný pondělní večer vám přeji. Máme za sebou další horký den, u nás se právě přehnala taková maličká bouřka a trochu prší, jenom tak aby se ovlažil vzduch, ale vedro je pořád. Nějak mi dochází dech, včera jsem dokončila pár panenek na objednávku a po chvílích háčkuju další srdíčkové krajky, ani panenky ani krajky jsem nefotila, protože už je znáte. Když jsem měla vytažený šicí stroj udělala jsem ještě dvě nové panenky, ale než je úplně dokončím ještě chvíli potrvá. to abyste si nemysleli, že jsem tvoření pověsila na hřebík, taky jsem zase po nějaké době sáhla po knížce. O víkendu jsem se proběhla po zahradě s foťákem, ale nějak tam nebylo nic co by stálo za snímek. Levandule letos moc nepokvete, po zimě vypadala, že snad ani nepřežije, ale aspoň vytvořila pěkné husté keříky.


Ve skleníku se ale zelení, rajčata už jsou pod střechou, i papriky vypadají na slušnou úrodu. Vína po zmlazovacím řezu moc nebude, ale hrozny se už taky pěkně nalévají.




Tenhle kaktus jsem vám taky ještě neukázala, má krásný hedvábný květ.


Doma mi krásně kvetou dvě orchideje a další dvě mají poupata, je to radost.




Tak a to je pro dnešek všechno, mějte krásný týden a užívejte nádherného počasí a sluníčka Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky