středa 11. července 2012

Patchworková taštička

Krásný středeční večer vám přeji. Včera večer jsem si konečně ušila patchworkovou kosmetickou taštičku. Poprvé jsem ji objevila na tomto blogu a z návodu jsem nebyla příliš moudrá, ale tady je celý postup popsán a vyfocen dopodrobna.
Taštička se dá ušít v jakémkoli rozměru. Já jsem si ušila patchworkový blok 40x40 cm a taštička je delší než by se mi líbila, takže až budu šít příště, tak kratší a vyšší, zkrátka chybami se člově učí i tak si ale myslím, že u nás uplatnění najde. Protože je čas levandule a borůvek zvolila jsem v podobném duchu i barvu taštičky.
Toto je základní patchworkový blok.


Takhle vypadal po prošití a ozdobném proštepování.


A tady už je všitý zip. postup skládání a sešívání taštičky jsem nefotila, bylo už pozdě večr, ale pokud se do ní chcete pustit koukněte tady.


No a takhle vypadá hotová taštička.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky