čtvrtek 1. listopadu 2012

Růže v růžích ...

Háčkovaná bordura s motivem růží mě nadchla na první pohled. Předlohu jsem našla někde na netu, ale už opravdu nevím kde...
Původně jsem ji plánovala uháčkovat do skleníku kredence, ale po dokončení prvního motivu mi bylo jasné, že do kredence bude moc široká. Háčkovala jsem ale dál a pořád čekala na nápad kam s ní...



...nápad přišel, ale je docela šílený. Rozhodla jsem se, že tuhle krajku použiju jako lem k zácloně do ložnice.



Budu potřebovat 2,5 metru krajky, zatím mám něco málo přes metr ale protože poslední dobou háčkuju jen občas tak to vidím na dokončení asi tak v přejaří Smějící se





Mám ale jeden problém. Zatím nevím z čeho záclonu ušiju. Bílá bavlněná látka mi připadá moc hustá a těžká a našít bavlněnou krajku na silonovou záclonu se mi zdá barbarské...tak nevím, zatím je na to spousta času, ale jestli má některá z vás nápad nebo zkušennost z čeho se dá taková romantická záclona ušít budu ráda za každý nápad.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky