středa 19. prosince 2012

Na poslední chvíli...

Krásný večer všem. Ode dneška mám dovolenou a tím pádem i víc času na předvánoční chytání. V posledním dekoru mě zaujaly hvězdy z papíru, ale nebyl čas je vyzkoušet až teď. Udělala jsem dvě malé na dveře do obýváku a jednu velikou, kterou už mám zavěšenou v okně.





Na blogu u Blanky se mi moc líbily její háčkované hvězdy, pustila jsem se tedy do malého háčkování hvědiček z příze zlaté barvy. Háčkovala jsem z příze Catania a mám v plánu použít je jako podložky pod skleničky na štědrovečerní stůl, který bude v bílo-zlato-zelené kombanaci.



No a na žádné Vánoce nesmí chybět domácí likér. Pája dneska udělala výborný čokoládovo-skořicový Usmívající se



No a tady je receptík.

400 ml smetany ke šlehání
50 ml trvanlivého mléka ( z krabice)
100g čokolády min. 60% kakaové hmoty
100g moučkového cukru
2 zarovnané lžičky mleté skořice
200 ml rumu

Postup:
Mléko a smetanu přiveďte k varu. Odstavte z plotny a přidejte nalámanou čokoládu a metličkou šlehejte do dokonalého rozpuštění. Pak přidejte skořici, cukr a rum dobře promíchejte a naplňte do lahví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky