pondělí 17. prosince 2012

Vánoční výměna podruhé

Tak se nám ty Vánoce rychle blíží, za týden už budeme rozbalovat dárečky, ale já jsem si ten první rozbalila už dneska.
Pošťák mi přinesl obálku od Soni, která pro mě tvořila v rámci vánoční výměny kterou pro nás zorganizovala Jana.
V obálce byla krásná hvězda - vločka na zavěšení do okna, je vytvořena mě neznámou technikou, řekla bych malování na hedvábí. Už vím ve kterém okně hvězdička bude, zítra ji hned zavěsím. Tohle je ona.



V obálce ještě bylo nádherné přáníčko a dvě krásné paličkované ozdoby, i tohle je technika kterou neovládám a nic paličkovaného doma nemám. Sonička se opravdu trefila a já jí tímto moc a moc děkuji.


A tohle je jedna z ozdob na kytce, kterou jsem dneska narychlo vytvořila.



A i když už jsem se zařekla že nic péct nebudu, ze zbytku bílků jsem dneska upekla kokosky recept najdete na blogu u Alis.
Jsou rychlé a moc dobré, slepovat je nebudu, takhle mi chutnají nejvíc.




A ještě jedna radost o kterou se s vámi dneska podělím a to jsou tyhle užasné ručně dělané miniaturní ozdobičky ve tvaru andělíčků.



To je tedy pro dnešek všechno a mě nezbývá, než vám popřát klidný a pohodový poslední předvánoční týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky