středa 16. ledna 2013

Skener kinofilmů a diapozitivů

Loni před Vánocemi objevila Pája na Tchibu zajímavou věcičku - skener kinofilmů a diapozitivů. Vzhledem k tomu, že jsem všechny filmy po dlouhá léta uchovávala v několika krabicích a dokonce se tam našlo i pár černobílých negativů z mého dětství, rozhodla jsem se tuhle mašinku koupit. Byla poměrně cenově dostupná a já jsem ji hned vyzkoušela na projekt vzpomínkové fotoknihy pro naši mamku ke kulatým narozeninám.
A takhle vypadá, do držáku se vloží negativ a na displeji se zobrazují rovnou obrázky převedené na pozitiv, které se nahrávají na kartu a z té potom do počítače.





Skenováním negativů jsem strávila půl vánoční dovolené a tady je malá ochutnávka.
tak třeba já na houpacím koni...



... a asi o čtvrt století později naše Pája na tom samém houpacím koni...


holky o velikonocích rok nevím, ale asi tak nějak 2000...



anebo naše holky poprvé u moře, to je tuším rok 2001...




a o rok později v Roháčích...




Když tak ty deset, dvacet, některé i víc jak čtyřicet let staré negativy prohlížím, uvědomuji si jak ten čas šíleně letí!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky