sobota 19. ledna 2013

Zase trochu papírového pletení

Dnešní den sice začal pořádným mrazem, ale zase na druhou stranu krásně slunečnou oblohou. Takhle to vypadalo z okna obýváku ráno.


Na odpoledne jsem měla v plánu velkou procházku na které jsem chtěla vyfotit krásně zachumelenou přírodu zalitou sluníčkem, ale ouha už před polednem se zatáhlo nízkou oblačností a z velké procházky byla jenom malá a bez foťáku.
Když to takhle dopadlo aspoň jsem nalakovala konečně hotové dva nové košíky z papíru. Však mi taky trvaly! Košíky jsou docela velké 38 x 29 a 25 cm vysoké, nejdřív jsem týden po večerech motala ruličky, pak sháněla krabice vhodné na dna a nakonec týden pletla. Neměla jsem formu, tak jsem motala od oka, košíky podle toho vypadají, ale svůj účel splní i křivé. S motáním ruliček mi samozřejmě pomáhal Ferda.


A tady už jsou košíky hotové. Ušila jsem do nich z proužkaté látky vnitřky. Jeden budu používat na časopisy a druhý na klubíčka háčkovacích přízí.





A tady už jsou oba košíky na svém místě na knihovně.



No a co by to bylo za sobotu bez něčeho dobrého ke kafíčku. Tak jsem upekla rohlíčky s makovou a jablečnou náplní. Recept najdete tady.



Mějte krásný zbytek víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky