středa 27. února 2013

Hotovo a jaro může přijít :))

Když jsem se v půli ledna rozhodla ušít patchworkový přehoz přes postele, dala jsem si předsevzetí že do jara bude hotový. Vzor nebyl složitý a práce šla rychle od ruky až na několik zaváhání. To první byl špatný odhad spotřeby materiálu a dvojí doobjednávání látek a potom mi taky trochu čáru přes rozpočet udělal zánět šlach v ruce. Všechno je ale překonáno a včera jsem deku konečně dodělala. Prošívala jsem částečně na stroji, ale jenom krajní partie zbytek jsem prošila kolem švů do čtverců jako prošívanou deku ručně. Deka je 230 x 230 cm velká a všechen materiál na ni jsem objednávala na Mimibazaru u Mirky, která mi obratem posílala chybějící látky. No a tady je hotové dílo. Barvy nejsou zrovna nejlepší, pošmourné počasí a umělé světlo focení nepřeje. Deka je v barvách od bílé, přes několik odstínů béžové a kávové až po čokoládově hnědou. Na spodní straně je látka s ornamenty, tu už jsem vám ukazovala a mezi je rouno. Zvolila jsem sice nižší gramáž, ale i tak je deka obrovská, úplně by stačilo něco tenkého, třeba vlizelín.


Jedna z ptačí perspektivy...


a detail kostek. Při zkoumavějším pohledu můžete vidět ruční prošívání.



Takže úkol splněn a já volám jaro kde jsi?!!!
A pro tento účel jsem si včera koupila bílý petrklíč a protože sluníčko už ani nevím jak vypadá, dala jsem k němu aspoň sluníčkový zápich.


a i na okně už se něco děje, maličké rostlinky paprik se derou ze země jako by se už nemohly dočkat.



A aby to přivolávání bylo jaksepatří a jaro ho nepřeslechlo, dostala jsem dneska od manžela novou kytici tulipánů, tentokrát něžně růžové plné.



A co vy, taky přivoláváte jaro? Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky