sobota 2. března 2013

Kytičková víla přivolala jaro :))

Deka je dokončená a mě se chtělo udělat něco malého, roztomilého a samozřejmě jarního. Při prohlížení časopisu Dekor jsem v loňském velikonočním čísle narazila na kytičkové vílečky. Chtěla jsem si ji uplést už loni, ale nějak jsem pak na to zapomněla. Vytáhla jsem tedy jehlice, barevná klubíčka a pustila se do práce. Ač je panenka pouhých 30 cm velká, dala docela dost práce a tohle je ona. A ano vidíte dobře, jak jsem v nadpisu psala přivolala jaro. Sluníčko dneska od rána svítí, sníh rychle mizí a pod ním světe div se kvetou sněženky.






Sněhu je na můj vkus ještě pořád moc, ale už je ve vzduchu cítit příslib jara.

.

No a tady jsou ty slíbené sněženky.


Mějte krásný zbytek víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky