sobota 16. února 2013

Paličkovaní ptáčci

Krásný sobotní večer vám všem přeji.
Pošmourné a chladné počasí přetrvává, u nás zase připadl poprašek sněhu a jaro je stále v nedohlednu.
Včera jsem dostala od manžela kytku fialových tulipánů a Adélka mi přivezla paličkované ptáčky, které stvořila mezi učením na zkoušku. Podvinky podle kterých ptáčky paličkovala jsou opět dílem Vlaďky. Takže jaro přivoláváme ze všech stran a pořád se to nějak nedaří.







Po delší době mi taky vykvetla tato orchidej. Jsou to asi dva roky, co jí zaschnul prostřední list, orchidej přestala růst, ale po nějakém čase jí vyrostla ze strany nová rostinka, a po roce vyrazila poupě. Zvláštní je, že původní orchidej byla jasně růžová a tahle nová odnož je žlutá s růžovými žilkami a prostředkem.




A taky jsem dneska pekla. Recept na tyhle rohlíky mám od Helenky a najdete ho na mém druhém blogu.



Všem vám přeji pohodový zbytek víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky