úterý 12. února 2013

Čekali jsme jaro a zatím...

...přišel sníh. Nevím jak vy, ale já jsem v posledních dnech navnaděná předpovědí počasí slibující na konec února deset nad nulou spíš čekala jaro a ono místo toho nachumelilo spoustu sněhu



A teď vám ukážu, proč má Ferda tak rád moje křeslo. Má z něho perfektní výhled právě na kmítko a pohled na zobající ptáčky ho často takhle uspí.



A teď k tomu bílému nadělení. Naštěstí u nás hodně sněžilo jenom dopoledne, ale i tak napadlo dobrých deset centimetrů.



Týna má zimu a sníh ráda, ale čerstvý sníh se jí lepí na tlapky a potom je procházka s ní tak trochu o nervy - co chvíli sebou bouchne do sněhu nohami vzhůru a dožaduje se ošistění tlapek.





No a co se mého tvoření týče, moc nového toho není. Práci na dece jsem musela přerušit a doobjednat ještě nějaké látky, protože deka bude opravdu veliká a nějak jsem neodhadla množství. Dneska už mi látky dorazily a zítra se zase pustím do práce. Něco malého vám dneska ale přece jenom ukážu. Na netu jsem našla tenhle patchworkový vzor a zachtělo se mi ho vyzkoušet tak jsem ušila malou podložku, je velká 28x28 cm a asi bude sloužit jako podložka po soda stream.



No a to je pro dnešek všechno. Vy kdo máte rádi sníh a zimu tak si užívejte dokud to jde a vy kdo jste na tom tak jako já tak trpte co nejméně, snad se toho jara jednou dočkáme Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky