středa 13. března 2013

Jaro kde jsi?!

Půlka března klepe na dveře a venku to vypadá, že by spíš měla přijít zima Zamračený Aspoň že už nám přiletěli špačci a i na zahrádce navzdory mrazivému počasí tu a tam něco kvete.
Když už to na jaro nevypadá venku, snažím se ho trochu chystat doma. V koutě pod schody jsem ozdobila kytku břízy a kočiček vajíčky, nějak se mi ale nechce do barev tak letos jen tak přírodně.
Ani fotit se pořádně nedá, pořád je tma a v temném koutě jsem dneska musela zapnout i blesk.


Pořád taky ještě svítíme a voníme, dneska jarní vůně - violka


A na jaro má být něco nové, tak jsem si objednala z Flex-texu novou dekoračku do kuchyně na závěs a nové potahy na židle. Už je vypraná a o víkendu se pustím do šití.



a společně s dekoračkou mi přišla látka i na velkého zajíce a tady už je polotovar zatím posledního a největšího zajíce, tenhle bude mít rovných 80 cm!



A po večerech u televize trochu háčkuju, růžičková filetová krajka bude asi zdobit polštář. Vzoreček jsem našla na netu a líbil se mi tak uvidím jak ji využiju.


Tak to je pro dnešek všechno, venku -2 no nic moc, mějte se tedy všichni krásně a vydržte jaro určitě přijde Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky