neděle 10. března 2013

Víkendové mlsání, kytičky a převlečený zajíc :)

Krásný nedělní večer vám přeji. Navzdory předpovědi počasí, byl víkend poměrně příjemný a i když tu a tam sprchlo, dneska odpoledne se mezi mraky chvílemi dralo i sluníčko. Mám připravenou půlku skleníku pro jarní setí, rozsázené papriky a zbyl čas i na mlsání. U Helenky mě před časem zaujal recpt na bramborový dort a protože v pátek bylo MDŽ a když se doma sejdem všechny jsme hned čtyři, hnedle byl důvod vyzkoučet nový recept. Včera jsem ho upekla a dneska se po něm jenom zaprášilo a zbylo i na pány Mrkající




No a další recept jsem našla u Ajky a jsou to tyhle báječné koláčky. Recept jsem přidala na svůj receptový blog.


Jak už jsem psala vykouklo dneska i na chvíli sluníčko a krásně rozzářilo na zahrádce žluté talovíny.



a na chodbovém okénku žlutý petrklíč...



No a nakonec zase zajíc. Na toho velkého jsem se ještě nedostala. Tenhle už byl ušitý od loňska, možná předloňska, ale nelíbil se mi. Tak jsem mu předělala uši, obličej a šaty a už je konečně podle mých představ.





Tak a to je po tomhle víkendu všechno. Předpověď počasí slibuje návrat zimy a já se tedy možná dostanu na ušití toho velkého zajocha.
Mějte pohodový týden a snad to s tou zimou nebude tak zlé jak slibuje předpověď Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky