pátek 10. května 2013

Co to tedy bylo?

V minulém článku jsem se vás ptala jestli poznáte copak vyroste z balónkových semenáčků a uhodla jenom Mirka. Ano jsou to maličké kaktusy rodu astrophytum.



Léta už jsem kaktusy nesela, svoji sbírku jsem zredukovala pouze na staré pěkné exempláře a další už nepořizuji. Když jsem ale před měsícem stěhovala kaktusy do skleníku, našla jsem na několika astrophytech zralá semínka a tak jsem je jen tak z legrace nasela. Všechny jsem smíchala a nasela do jedné misky to co vyroste bude překvapení a taky bude co rozdávat Usmívající se

No a jaké kaktusy budou až vyrostou? Asi nějaké takovéhle a protože kvetly najednou, je možné že se sprášily a budou úplně jiné Smějící se







Až kaktousky povyrostou určitě je zase vyfotím.

A protože se přiblížil víkend, přináším vám tip na dobrotu ke kafíčku v podobě Odlupovacího koláče. Recept najdete na mém druhém blogu.



Mějte krásný a pohodový víkend i navzdory nepřízni počasí Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky