čtvrtek 21. července 2011

Denivky - vzpomínka na sluníčko

Taky se vám zdá tento způsob léta poněkud nešťastný?
U nás od včerejšího večera prší a prší, není to sice žádná hrůza, spíš takové husté mrholení s trochu hustšími přeháňkami, ale je mokro, protivno a zima V práci to nevadí, ale když se přijde domů, nic nebaví. Mám rozdělanou kabelku na dovolenou, ale ani to háčkování už mě moc nebaví. Probírala jsem se tedy fotkami z minulého slunečného týdne a objevila jsem denivky, které letos krásně kvetou a tak třeba vám v dnešním deštivém dni přijdou kytičkové fotky k chuti









Když jsem na blozích četla nářky na vkládání fotek, nevěděla jsem o čem je řeč a teď už to vím. Proč nám to dělají to tedy fakt nechápu! Můžete mi někdo poradit jak to udělat aby fotky byly na prostředku? Vyzkoušela jsem snad všechny způsoby a stejně je mám pořád v kraji. Nebaví mě to a nelíbí se mi to

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky