úterý 24. ledna 2012

Malinový koláč a ocenění

Ze všeho nejdřív vám chci moc a moc poděkovat za krásná ocenění mého blogu se kterými se v posledních dnech přímo roztrhl pytel.
Mé poděkování patří Věrce http://www.verkytvorenicko.blogspot.com/

Jsou to krásná ocenění a mám z nich opravdu velikou radost






A já posílám tato ocenění dál, ale ne na konkrétní adresy, ale všem šikovným tvořilkám, kuchařkám, fotografkám a vůbec vám všem, které můj blog navštěvujete a necháváte mi tu krásné povzbudivé komentáře. A já se za to budu snažit přinášet vám další nápady a inspirace.
A tady je jeden receptík jako bonus, jednoduchý, rychlý a výborný ovocný koláč


400 g hladké mouky
200 g Hery
150 g cukru
1 vejce
2 lžíce mléka
1 lžička prášku do pečiva

Ze surovin uděláme těsto a namačkáma do koláčové formy, pokud chceme koláč na plech, uděláme těsto z dvojité dávky.

Na těsto dáme tvarohovou nádivku z jednoho tvarohu jednoho vajíčka jednoho vanilkového pudinku a cukru podle chuti.
Na tvaroh dáme ovoce podle chuti, já jsem použila maliny z mrazáku a posypeme drobenkou.
Pečeme na 180 stupňů do růžova.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky