úterý 5. června 2012

Oblečené křeslo

Na háčkovanou deku na gauč si určitě ještě budete pamatovat, když jsem ji dokončila myslela jsem že háček na nějakou dobu odložím, ale nedalo mi to. Přiobjednala jsem přízi a pustila se ještě do přehozu na mé oblíbené křeslo. Nějak jsem ale špatně odhadla množství béžové příze a protože už se mi znovu nechtěla doobjednávat trochu jsem to prokombinovala s oranžovou. Včera jsem přehoz dokončila a takhle to celé vypadá. V pozadí je vidět deka na gauči.






A protože je venku pěkně nepříjemná zima, teploměr se dneska nevyšplhal nad desítku!! Napekla jsem zase do zásoby trochu kukýsek z ovesných vloček, no do zásoby - i když jsou jich dvě plné plechové krabice dlouho nevydrží. Recept hnedle přidám na receptový blog Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky