pátek 8. června 2012

Háčkované hvězdice

Krásný páteční večer vám přeji Usmívající se
U nás se právě přehnala pěkná bouřka, zase máme zalito jako už ostatně celý uplynulý týden a počasí ani na víkend prý nebude žádná sláva. A protože je nějak to pěkné letní počasí stále v nedohlednu, nechala jsem se u inspirovat u Helenky a vytvořila taky jednu letní dekoraci. Do zavařivací sklenice jsem naskládala úlovky od moří z minulých let a k nim uháčkovala dvě hvězdice. Háčkovala jsem od oka a určitě to podle fotky okoukáte Mrkající
Velkou hvězdici jsem dozdobila větvičkami rozmarýny, kterou jsem si loni dovezla z chorvatské Rovinje a která mi v květináči krásně roste a voní a každý den mi připomíná moře, léto a sluníčko.











KRÁSNÝ VÍKEND VŠEM Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky