úterý 29. ledna 2013

Jaro klepe na dveře?

Krásný večer vám přeji. Já vím, je teprve konec ledna a venku sice je obleva, ale určitě jenom přechodná.
Ale ukázat vám chci něco jiného než špinavý mokrý sníh. O víkendu jsem na verandě zalévala kytky a světe div se objevila jsem na plazivé rozmarýně, kterou jsem si před loni dovezla z Istrie právě rozkvétající poupata.





No a tady jsou slíbené Adélčiny paličkované ovečky.
Předloha je z časopisu Nápady a rady pre celú rodinu 2/2005
autorka podvinku je Mgr. Dana Mihulková
No uznejte, nevypadá to že je jaro na spadnutí?


A abych taky přispěla něčím z mého tvoření, tak tady je malý počin. Na blogu u Marťuly mě zaujal tento čtvereček. O předlohu jsem si nepsala, není těžký, šlo to jenom podle obrázku. Čtverečky poslední řadou rovnou sháčkovávám zatím jich je šest a asi z toho bude romantický bílý polštářek... uvidíme
Dneska jsem koukala co je u Marťuly nového a ona byla tak šikovná, že nafotila celý postup háčkování, tak přidávám odkaz.


No a nakonec něco ke kafíčku. Dneska jsem upekla makovo rybízový koláč.Recept najdete na mém druhém blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky