pátek 25. ledna 2013

Šicí skříň, kocour a košíky

Krásný páteční večer vám přeji.
Už nějaký čas se vám chystám představit místečko, kde vznikají všechny moje šité dekorace. Vzniklo před téměř dvěma roky při rekonstrukci naší ložnice. Je to vlastně krajní část vestavěné skříně pěkně u okna, ve které jsem si nechala udělat výsuvnou polici na šicí stroj. Stačí odšoupnout dveře, vytáhnout polici postavit na ni šicí stroj a můžu se pustit do práce, potom stačí jenom zašoupnout dveře klidně s rozdělanou prací a je uklizeno.
Výsuvnou polici vidíte pod pevnou policí, na které má šicí stroj stálé stanoviště.


A tady už je šicí stroj v pohotovostní poloze, stačí přisunout židli a můžu se pustit do práce.


V policích nad šicím strojem mám v košíkách a krabicích látky, nitě, klubíčka... no prostě veškerý materiál na tvoření, a protože už je krabic moc a pořád jsem něco hledala, udělala jsem ze zbytků kartónu a barevného papíru visačky s popiskami a pěkně jsem si každou krabici popsala co v ní je...




No a protože mrzne jen praští a náš kočičák nechce trávit venku moc času a taky už neví kde by se uvelebil, tak takhle se mi včera napěchoval do košíku s háčkováním.


A taky jsem dneska konečně nalakovala košíky pro Adélku, napadlo mě je ozdobit koníky z perníku, které jsem třikrát přelakovala bezbarvým lakem, to aby náhodou nezachutnaly broučkům S vyplazeným jazykem



Tak to je pro dnešek všechno, a já vám přeji krásný mrazivý víkend, užijte si ho a hlavně při procházkách venku nezmrznětě Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky