pátek 1. února 2013

Velké šití...

Krásný páteční večer vám přeji. Tak jsme se konečně dočkali víkendu, u nás sice prší a má pršet i zítra, ale nevadí, hlavně že nikam nemusíme!
Já jsem se tento týden pustila do velkého šití. Na přehoz přes postele se chystám už bezmála dva roky, ale pořád jsem nějak na projekt 225 x 225 cm nemohla najít odvahu. Nic se však nedá odkládat do nekonečna a tak jsem zalovila v hromádce časopisů Švadlenka a našla patchworkový vzor, který mi nepřipadal moc složitý.
Takhle vypadá deka v časopisu. Pro upřesnění je to Švadlenka z roku 2010 číslo 16


Ta moje bude taková univerzální béžovo-hnědá. Zatím jsem zpracovala zbytky látek ze starých zásob, ale už mám objednané další a už mám dokonce trochu představu jak bude deka vypadat.
No a takhle jsem začala.





A tohle je všechno co mám zatím ušito. Čtverců bude celkem 25 a až budou všechny ušité, znovu je rozřežu, poskládám a sešiju. No doufám, že do jara to zmáknu.


A pro ty, které by to zajímalo ještě jeden obrázek ofocený z časopisu, tentokrát s rozkresem celé deky.



Mějte všichni krásný a pohodový víkend Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky