úterý 22. ledna 2013

Opožděná dečka

Před Vánocemi jsem na blogu Lenky Včelky objevila nádhernou háčkovanou dečku. Lenička byla tak laskavá, že vložila i předlohu. Mám dvě dlouhé a úzké komody, na které mi chyběly dečky se zimním, nebo vánočním motivem a tohle bylo přesně to co jsem potřebovala. Už mezi svátky jsem začala háčkovat, ale došla mi moje oblíbená příze monika a nesehnala jsem ji ani u nás ve dvou galanteriích. Nezbylo mi tedy nic jiného než objednat přímo v niťárně v České Třebové no a v pondělí jsem se konečně dočkala a mohla dečku dodělat. Tohle je ona, moc jsem ji neškrobila, proto má lehce zvlněný okraj, její čas přijde až za rok a do té doby musím ještě udělat druhou a jednu širší na konferenční stolek.





No a taky dál pletu z papíru. Adélka si objednala dva košíčky, jeden jako lékárničku a druhý na kosmetiku. První už mám upletený zatím jenom ze surových ruliček. Mořit budu až budou hotové oba dva.


A taky je občas potřeba upéct nějakou dobrotu ke kávě, dneska to jsou muffiny. Recept najdete tady, akorát místo jablíček jsem dala mražené borůvky, protože se mi nechtělo do zachumeleného sklepa a taky jsem vynechala kakao.


Všem vám přeji krásný a pohodový večer Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky