úterý 5. února 2013

Bobík se sluníčkem

O víkendu jsem si odpočinula od deky, protože jsem čekala na nové látky a tak přišel na řadu další plánovaný projekt - bobík. Takovéhle patchworkové bobíky jsem už dávno okukovala na Fléru, na podzim jsem si dokonce koupila pytel molitanové drti na vycpání, ale pořád chybělo to pravé odhodlání. Minulý týden jsem si v hlavě srovnávala jaký bobík bude a jakou technikou ho ušiju. Potom jsem chvíli na netu zkoumala techniku šití na papír a další hodiny připravovala a rozměřovala nákres.



A pak jsem už jenom stříhala a šila a takhle vypadal po dvou dnech práce polotovar.



A včera jsem bobíka zkompletovala a dokončila úplně. Zkušená patchworkářka by mi asi za způsob provedení dala 4- ale já jsem se svou prvotinou vcelku spokojená. Bobík má cca 48 cm v průměru a asi 20cm je vysoký.
Pro základ bobíku jsem zrecyklovala potah ze staré válendy a jak už jsem psala vyplněný je molitanovou drtí.
Spodní část je jenom z té potahovky podložené kytičkovaným flanelam, stejně jako celá patchworková část a zapínání je na zip.



A tady je bobík už celý hotový já ho od včerejška používám jako podnožku a je to paráda.





Na téhle fotce je trochu vidět zadní strana a všitý zip



A protože mi včera dorazil balíček se zbytkem látek na deku, jdu se vrhnout na řezání dalších dílů.
Mějte se moc krásně a já se zase brzo ozvu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky