pátek 8. února 2013

Zase kousek hotovo

Krásný páteční večer vám všem přeji. Tak jsme se ve zdraví dočkali víkendu. Chřipková epidemie nás sice obchází ze všech stran, ale pořád se držíme a já doufám že i vy!
Každý den jsem se snažila aspoň hodinu pracovat na dece, je to málo a přibývá velice pomalu. Celková bilance za téměř dva týdny práce je taková - všech 25 základních čtverců je ušito. Dneska jsem došila poslední čtyři a už mě to tedy vůbec nebavilo. Na hotových čtvercích vidíte nařezané díly ze kterých jsem čtverce šila


No a protože už jsem se v týdnu nemohla dočkat jak bude deka vypadat, prvních deset čtverců jsem rozřezala a sešila a takhle nějak to potom bude vypadat.



Ještě pro porovnání vedle sebe základní a hotové čtverce.


Ze zadní strany deky bude tahle krásná látka, až mě přestane bavit strakatá deka obrátím a bude takováhle.


A po celou dobu šití mě z poličky sledovala tahle moje dřevěná číča Usmívající se



No a na opěradle křesla si dneska zase pěkně hoví náš Ferda



Včera jsem upekla tvarohovou buchtu, je sice hodně známá, ale u nás už pár let nebyla a tak přišla k chuti. Pokud máte zájem recept najdete tady.


Děkuji vám za milé komentáře na obou mých blozích a přeji vám krásný a pohodový víkend!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky